Bli Medlem

Som medlem blir du en del av felleskapet og sammen er vi Oslos beste forening. Velkommen i varmen.

Alle kan bli medlem av foreningen. Det koster 300 kr i året. Som medlem blir du en del av felleskapet, du har stemmerett på årsmøtet og kan være med å påvirke hvordan badstutilbudet skal være videre. Du kan være med på dugnader og arrangementer og får benytte våre fasiliteter til medlemspris.

Dette er dine
medlemsfordeler

1. Billigere enketbillett, og mulighet til å kjøpe månedskort
  2. Billigere leie av privat badstue (rabatt kr 300 per gang).
  3. Invitasjoner til arrangementer og dugnader
  4. Karma i badstuhimmelen

Medlemskapet er gyldig i ett kalenderår og er personlig.
Medlemskapet fornyes automatisk ved årsskiftet, og du kan selv stoppe det i Vipps eller ved å sende oss en e-post.

for 2024

Skaff deg medlemskap for 2024. Medlemskapet er gyldig i ett kalenderår og er personlig.

Fellesbadstu for medlemmer koster 100/120 kr, for ikke-medlemmer 195 kr.

Ukedager

/ 10.00-14.30

100 kr / medlemspris

Ukedager

/ før 10 og etter 14:30

120 kr / medlemspris

Helg

120 kr / medlemspris

195 kr / ikke-medlem

Som medlem får du minst kr 300 i rabatt på leie av privat badstue. Summen trekkes fra når du bestiller. Du må kjøpe medlemskap før du bestiller badstue.

Kommer du ofte
på fellesbadstu?

Da anbefaler vi månedskort. Månedskort koster 450 kr. Da kan du komme så ofte du vil i én måned. Ingen bindingstid.

NB: Utsolgt, men du kan sette deg på interesseliste for å få beskjed når vi slipper flere kort.