Søk ledig tid:

Planyo online booking system

Skarven

Se alle 5 bilder

Skarven er en rålekker design-badstue, tegnet av de dansk-norske arkitektene Zeuthen+Stjern. Åpnet av byens biskop. Skarven var kandidat til Oslo bys arkitekturpris 2019.

Skarven er et godt sted å være, både ute og inne, og et sted du er tett i kontakt med elementene – gjerne når elementene viser seg fra sin friskeste side. Sjøhester, havfruer og havmenn er hjertelig velkomne. På Skarven er det det en liten garderobe og kald dusj. Stupebrett på taket.

Du leier flåten for 2 timer. Det koster kr 2000 hvis du er medlem og kr 2300 hvis du ikke er medlem. 2 timer = inkludert skiftetid. 15 minutter før din booking er over, vil dere bli bedt om å forlate badstua for å skifte.

Når du leier Skarven vil det alltid være en badstumester i nærheten for å bistå ved behov.

Skarven tar opptil 14 personer på privat booking (10 på dropin).

*Smittevern oppdatert 8.12.21: Det er plass til opptil 14 personer i Skarven på privat booking hvis dere er samme kohort. Er dere ikke det, er det kun plass til 7 personer, slik at dere kan sitte med én meters avstand. Vi anbefaler minimalt bruk av garderobe, kom gjerne ferdig skiftet (badetøy under). Badstuen luftes og desinfiseres mellom hver booking.

NB: Skarven er fortiden en del av en utstilling ved Astrup Fearnley Museet på Tjuvholmen. Dette gjelder frem til 1.1.22. Du som booker Skarven i denne perioden møter opp på Tjuvholmen, rett ved museet (Skikkelig lekker beliggenhet!) Skarven er kun en del av utstillingen på noen tidspunkt, så når du reserverer badstua privat, deler du ikke med andre.

Velkommen til en unik opplevelse!

Sted : Tjuvholmen

Reservation