LES OM VÅRE BADSTUER OG BESTILL TID

Book badstu Skarven

SKARVEN

Skarven er tegnet av de dansk-norske arkitektene Zeuthen+Stjern. Åpnet av byens biskop og ordfører. Skarven var kandidat til Oslo bys arkitekturpris 2019.
Kapasitet: 16 personer

Les mer om smittevernregler og endret kapasitet.

Leietid 2 timer,
Medlemspris: kr 2 000,- / Ikke medlemmer: kr 2 300,-.

Les mer om Skarven!                       Book tid

MÅKEN

Kjære gode gamle Måken!
Det var denne som startet badstubonanzaen i Oslo tilbake i 2013. Bygget med drivved fra Bjørvika, av noen badstuentusiaster. Har du testet Måken en gang, blir du sikkelig glad i den. De som leier Måken kommer igjen og igjen…

Kapasitet: 10 personer.

Leietid: 2 timer
Medlemspris:
kr 1200,- / Ikke medlemmer: kr 1500,-

Les mer om Måken        Book tid!

Book badstu Måken

Book badstu Anda

ANDA

Anda er rund, derav navnet. Den har privat badeplatå, og skifterom i gangen på begge sider rundt selve badstua. Inne i Anda sitter du i et amfi vendt mot ovnen og det store vinduet. Gjennom vinduet ser du rett ut mot hovedøya. Det er en magisk utsikt!

Kapasiet: 16 personer

Leietid: 2 timer
Medlemspris: kr 2000,- / Ikke medlemmer: 2300,-

Les mer om Anda        Book tid!

HAVØRNEN

Havørnen er badstua er for og av kjennere. Havørnen er bygget etter finske prinsipper, hvor du sitter høyt, og ovnen er plassert lavt. Dessuten har den balkong! Og en kraftig ovn med masse stein!

Kapasitet: 14 personer

Leietid:  2 timer
Medlemspris: kr 2 000,- / Ikke medlemmer: kr 2 300,-.

Les mer om Havørnen!                       Book tid

Book badstu Havørnen

LES MER OM VÅRE BADSTUER

Havørnen

Se alle 1 bilder

Nå er vår kjære Havørnen ferdig! Og for en badstue dette har blitt!

Badstua er for og av kjennere. Havørnen er bygget etter finske prinsipper, hvor du sitter høyt, og ovnen er plassert lavt. Dessuten har den balkong! Og en kraftig ovn med masse stein. Benkene er plassert på hver sin side av rommet, slik at dere sitter mot hverandre. Det skaper en sosial og fin atmosfære. Det er mulig å sole seg og hoppe fra taket.

Det er normalt plass til 14 personer i Havørnen.

Vi følger smitteverntiltak. Hvis du tar badstue med dine nærmeste venner eller familie (kohort), er det plass til 10 personer i Havørnen. Hvis du ikke tar badstue med dine nærmeste, er det kun plass til 8 personer i Havørnen. Dette for å sikre anbefalt avstand på 1 meter.

​Ønsker du å leie 2 badstuer? Ta kontakt for en god pris.​

Les deg opp på våre smitteverntiltak her.

Det koster 2000,- å leie Havørnen i 2 timer hvis du er medlem, og 2300,- hvis du ikke er medlem. Et medlemskap koster 100,- i året (det holder at den som leier er medlem). Medlemskap kjøpes her på hjemmesiden vår. Du kan gjerne bestille tid i badstua før du kjøper medlemskap.

Vi har SUP-brett som din gruppe fritt kan benytte.

Velkommen til en unik opplevelse. Midt i Oslo...!

Reservation
system powered by Planyo