Søk ledig tid:

Planyo online booking system

Måken

Se alle 5 bilder

Kjære gode gamle Måken. Det var denne som startet badstubonanzaen i Oslo. Bygget av noen badstuentusiaster med drivved fra Bjørvika. Har du testet Måken en gang, blir du sikkelig glad i den. De som leier Måken kommer igjen og igjen.

Måken har plass til 8 personer på privat booking. *Oppdatert 8.12.21: Dette antallet er ok hvis dere er samme kohort. Er dere ikke det, er det kun plass til 5 personer i Måken, slik at én meter opprettholdes. Vi anbefaler minimalt bruk av garderobe, kom gjerne ferdig skiftet (badetøy under). Badstuene luftes og desinfiseres mellom hver booking.

Den koster kr 1200 for 2 timer for medlemmer og kr 1500 for 2 timer hvis du ikke er medlem. 2 timer = inkludert skiftetid. 15 minutter før din booking er over, vil dere bli bedt om å skifte.

Når du leier Måken vil det alltid være en badstumester i nærheten som kan bistå ved behov. Måken har skifterom og skap for oppbevaring av klær etc. og det er dusj på brygga.

Velkommen til en heit & original opplevelse!

Sted : Sukkerbiten

Reservation