Nyttig info før ditt besøk:

DROPIN blir bare mer og mer populært. Det forstår vi godt! Du møter hyggelige folk og det er GOD stemning.

Pris? Dropin koster kr 100 for medlemmer og kr 150 for ikke-medlemmer. Medlemskap koster kr 100 i året. Barn under 14 år betaler halv pris kr 75,- Inngangen din er gyldig i 1,5 time.

Kommer du ofte på dropin? Da bør du kjøpe sesongkort til kr 1000 (4 mnd) eller årskort til 2500 (1 år). Hvis du ikke er medlem koster begge deler 300 kr mer. Års- og sesongkort kan du kjøpe her.

Reservere plass? NB dette er nytt: Vi anbefaler at du kjøper plass på dropin på forhånd, da er du sikret plass. Du reserverer plass her på hjemmesiden (velg Sukkerbiten eller Bademaschinen). Det er også mulig å  kjøpe billett på stedet, men dropin er ofte fullbooket. Har du sesong- eller årskort må du også reservere plass.

Vi har for tiden ca. halv kapasitet på grunn av smitteverntiltak, så populære tidspunkt kan bli fullbooket.  Vi har dropin HVER dag kl. 07-22, så hvis et tidspunkt ikke vises på kalenderen er det  fullbooket. Antall plasser i parentes i kalenderen viser hvor mange plasser som er ledige.

Åpningstid?

Sukkerbiten: kl. 07.00 – 19.00 alle dager. Bademaschinen: kl. 07.00-22.00 alle dager.

Hvor ligger badstuene?
Badstulandsbyen; Måken, Skarven, Anda, Havørnen og Snipa, ligger på Sukkerbiten. Bademaschinen ligger på Langkaia. Begge lokasjoner ca. 10 minutter fra Oslo S,  rett ved Operaen.

Hva må man ha med?  To håndklær og badetøy. To håndklær = et til å sitte på i badstua, og et til bading. Gjerne sandaler og gjerne drikkeflaske. Vi har vann.

Er det tilgang på dusj?
Vi har ferskvannsdusj på brygga.

Er det garderobe?
Ja, vi har garderobe, for skifting og oppbevaring av klær, vesker o.l

Kan jeg endre tid? Får jeg pengene tilbake hvis jeg ikke kan komme? Du kan dessverre ikke endre din reservasjon når du har kjøpt dropinbillett. Billetten er heller ikke refunderbar.

Har du sesong- eller årskort kan du selv kansellere tid / endre tid. Du finner informasjon om hvordan dette gjøres e-posten som bekrefter reservasjonen.

Blir dropin noen ganger avlyst? Helligdager?
Det er svært sjelden vi avlyser dropin. Vi holder åpnet på helligdager o.l.

Aufguss, sauna-seremoni?

Det har vi! Hver onsdag og fredag kl. 18 på Bademaschinen. Hvordan bli med? Bestill plass på dropin de dagene kl. 17.30-19.00. Har du ikke testet dette før bør du glede deg!

Aldersgrense?
Vi har ingen aldersgrense, men barn må være i følge med en voksenperson. Barn som er med må kunne svømme. Vi har redningsvester til utlån (spør badstumester hvis du trenger det). All bading og badstue er på egent ansvar. Barn under 14 år betaler halv pris på dropin, kr75.

Kan man drikke alkohol i badstua?
Det er ikke tillatt med alkohol på dropin. Det er tillatt i moderate mengder inne i selve badstua når du har privat booking. NB: All bading og bruk av badstue er på egent ansvar.

Må jeg poste et bilde på Instagram og bruke #oslobadstuforening @oslobadstuforening ?
Nei det er frivillig. Men vi og dine venner blir veldig glade. I tillegg kan vi love deg mange likes ;) Velkommen!