VILKÅR OG BETINGELSER

1. FIRMA
    www.oslobadstuforening.no er levert av Oslo Badstuforening. Oslo Badstuforening er en medlemsforening registrert i Brønnøysundregisteret med organisasjonsnummer
    918303391. Informasjon og bilder på nettstedet er eid av selskapet og kan ikke kopieres uten tillatelse.
  1. PRISER
    Oslo Badstuforening har momsfritak. Prisene som vises er totalpriser, det medfører ikke skatter og avgifter.
  2. BETALING
    Betaling skjer ved valgt betalingsform i kassen. Betalingsløsningen er levert av Bambora sammen med partnere.

3.1 BETALING MED KORT
Visa, MasterCard og Maestro er aksepterte betalingsformer. Kredittkort belastes i det kjøpet gjennomføres.

3.2 VIPPS
Betaling med VIPPS gjøres med mobilnummer og verifisering av mobilbank ID.

3.3.1 FAKTURA & DELBETALING
Delbetaling er ikke mulig. Ved ønske om faktura, kontakt oss på post@oslobadstuforening.no

1. AVBESTILLING
    Booking privat badstue: ved avbestilling opptil to virkedager før bestilt badstutid kan 50% av summen tilbakebetales eller kunde kan få 100% av betalt beløp som tilgodelapp. Hvis vi må holde stengt på grunn av koronarestriksjoner, eller annet, refunderer vi  100 % av beløpet.  Dropin-billetter refunderes eller endres ikke.
  1. TILBAKEBETALING
    Tilbakebetaling skal skje så raskt som mulig, og senest 30 dager etter mottatt og godkjent krav om tilbakebetaling.
  1. PERSONVERN, SIKKERHET OG PERSONOPPLYSNINGER
    Som medlem i Oslo Badstuforening og/eller bruker av dette nettstedet, gir du foreningen tilgang på informasjon om deg selv.

Oslo Badstuforening er ansvarlig for håndteringen av personopplysninger som samles inn når du melder deg inn i Oslo Badstuforening og når du bruker våre tjenester. Vi følger det til enhver tid gjeldende personvernsregelverk i vår behandling av dine personopplysninger.

Når du handler på oslobadstuforening.no eller melder deg inn i foreningen, ber vi om følgende opplysninger: navn, e-postadresse, telefonnummer, postnummer. Personopplysningene brukes til å kommunisere med deg om forhold relatert til foreningen, og til statistikk.

Oslo badstuforening deler ikke dine personopplysninger med tredjepart.

1. KONTAKT & SUPPORT

Kontakt oss på post@oslobadstuforening.no
Postadresse: Schweigaards gate 34C, 0150 Oslo
Badstuene er plassert på Sukkerbiten, på Langkaia og snart på Kroloftet i Svartdalen, og på Sognsvann.

Etter utløpstid:

• Sesjonslagring – inneholder kun data fra ditt nåværende besøk. Når du avslutter besøket (sesjonen) vil data bli slettet fra din enhet. Når du for eksempel stenger alle åpne nettleservinduer eller slår enheten helt av, vil den sesjonsbaserte dataen slettes automatisk.
  • Vedvarende lagring – denne informasjonen forblir lagret etter at du avslutter din sesjon, inntil en bestemt dato. Den varierer med formålet, og kan være i morgen, neste uke, eller neste år. Vedvarende lagring kan slettes manuelt i nettleseren din.

Etter hvilket domene de tilhører:

• Førstepart – plasseres av den som driver nettstedet du er på. Dette er lokal lagring Oslo Badstuforening setter selv, blant annet for at nettsiden skal fungere og for at du som bruker skal få en best mulig opplevelse.
  • Tredjepart – settes av andre enn den som driver nettstedet. Dette kan for eksempel være annonsører som ønsker å måle effekten av annonser.

10. KLAGER

Klager kan adresseres til post@oslobadstuforening.no

Medlemskap
Medlemskap gjelder for inneværende år og går ut ved årsskifte. Medlemskap er personlig og gjelder for den personen medlemskapet er registrert på. Medlemskap gir rabattert pris på bruk av badstuene, inkludert på leie av privat badstue. Medlemskap gir rett til tale- og stemmerett på foreningens årsmøte, og rett til å påta seg verv i foreningen. Medlemskap kanselleres ved å gi beskjed til Oslo Badstuforening på post@oslobadstuforening.no. Ved kansellering frafaller rettigheter knyttet til medlemskapet. Kansellering medfører ikke refusjon.

Årskort
Årskort varer et år fra kjøpsdato. Årskortet er personlig og gjelder for personen kortet er registrert på.  Årskort gir fri bruk av badstuene i åpningstid og så fremt det er kapasitet, i perioden kortet er gyldig. Bevis på årskort skal kunne fremvises når badstuer taes i bruk. Årskort kan kanselleres ved å gi beskjed til Oslo Badstuforening på post@oslobadstuforening.no. Ved kansellering frafaller rettigheter knyttet til årskortet. Refusjon vil vurderes avhengig av tidspunkt for kansellering.

Sesongkort
Sesongkort varer fire måneder fra kjøpsdato. Sesongkortet er personlig og gjelder for personen kortet er registrert på.  Sesongkortet gir fri bruk av badstuene i åpningstid og så fremt det er kapasitet, i de fire månedene kortet er gyldig. Bevis på sesongkort skal kunne fremvises når badstuer taes i bruk. Sesongkort kan kanselleres ved å gi beskjed til Oslo Badstuforening på post@oslobadstuforening.no. Ved kansellering frafaller rettigheter knyttet til sesongskortet. Refusjon vil vurderes avhengig av tidspunkt for kansellering.

Gavekort
Gavekort brukes etter det kjøpsvilkår som er opplyst for det enkelte gavekort og er normalt gyldig i et år fra kjøpsdato. Gavekort er ikke personlig. Gavekort kan ikke kanseleres og refunderes ikke.