SNIPA

Om Snipa

Velkommen til den mest unike badstua i byen! Ja kanskje i hele landet. Bygget på Brønnøya av en snekker og en ingeniør, med fokus på gjenbruk. Det er blant annet brukt deler av ei snekke.

Denne badstua har store vinduer med god utsikt. Innvending sitter du på to nivåer. Den har et stort uteområde. Snipa ligger på Langkaia og du har god utsikt rett over til operaen.

Det er plass til opptil 9 personer i Snipa.

Pris

Når du leier Snipa vil det alltid være en badstumester i nærheten for å bistå ved behov. Du leier flåten for 2 timer. Det koster kr 2000 hvis du er medlem og kr 2300 hvis du ikke er medlem. 2 timer = inkludert skiftetid. 15 minutter før din booking er over vil dere bli bedt om å skifte.

Det er ferskvannsdusj og drikkevann tilgjengelig på brygga. Husk to håndklær, ett til å sitte på og ett til bading.

Velkommen til en original opplevelse!

* Snipa har en stamp på uteområdet som ikke er i bruk.