Søk ledig tid og bestill

Dato:
Sted:

Finn ledig tid

NB: Vi har endret bookingsystem,
og benytter nå periode.no.

Fellesbadstu blir bare mer og mer populært. Det forstår vi godt! Du møter hyggelige folk og det er GOD stemning. Du deler badstue med andre.

Pris?
Medlemmer:
100 kroner på ukedager (gjelder ikke i helger og på offentlig fridager) mellom 10.00-14.30 (kun Sukkerbiten & Langkaia)
120 kroner på ukedager før 10 og etter 14:30, samt i helger og på offentlig fridager
Ikke-medlem:
165 kroner på ukedager (gjelder ikke i helger og på offentlig fridager) mellom 10.00-14.30 (kun Sukkerbiten & Langkaia)
195 kroner på ukedager før 10 og etter 14:30, samt i helger og på offentlig fridager
Barn
Barn under 14 år betaler kr 75,- (gjelder ikke mobile badstuer)

Medlemspriser gjelder kun for medlemmer.

Inngangen din er gyldig i 1,5 time.
Planlegger du å komme mer enn fire ganger på fellesbadstu lønner det seg å være medlem.
Skal du bestille badstue privat lønner det seg å være medlem fra første bestilling.
Bli medlem her.

Vi har fellesbadstu HVER dag kl. 07-19 (noen dager til kl. 22), så hvis et tidspunkt ikke vises i kalenderen er det allerede  fullbooket.
Antall plasser i parentes i kalenderen viser hvor mange ledige plasser.
Fellesbadstuene åpnes for bookinger 21 dager før, derfor kommer ikke plassene opp om du ser langt fram i tiden.

Vi slipper ofte noen flere billetter dagen før. Fant du ikke tidspunktet du ønsket, er det lurt å sjekke igjen.

NB: Vi har nytt bookingssystem. Her finner du nytting info og instruksjoner knyttet til det.

Åpningstider?
Se nederst på siden.

Hvor ligger badstuene?
Se kart samt adresser nederst på siden.

Hva må man ha med?
To håndklær og badetøy. To håndklær = ett til å sitte på i badstua, og ett til bading. Gjerne drikkeflaske. Vi har vann.

Er det tilgang på dusj?
Vi har ferskvannsdusj med kaldt vann.

Er det garderobe?
Ja, vi har enkle garderobe, for skifting og oppbevaring av klær, vesker o.l. Ta med din egen hengelås hvis du vil låse inn sakene dine.

Kan jeg endre tid? Får jeg pengene tilbake hvis jeg ikke kan komme?
Enkeltbilletter (dropin) refunderes  ikke. Du kan endre tiden inntil 48 timer før.

Blir dropin noen ganger avlyst? Helligdager?
Det er svært sjelden vi avlyser. Vi holder åpnet på helligdager o.l.

Saunarituale? (Aufguss)
Det har vi! Hver onsdag og fredag kl. 17.30 på Bademaschinen, samt full- og nymåne på Kroloftet (svarttrosten). Noen ganger setter vi opp ekstra ritualer (Kalender er alltid oppdatert). Nyhet: stretching mandager kl. 17.30 på Rådhuset

Aldersgrense?
Vi har ingen aldersgrense, men barn må være i følge med en voksenperson. Barn som er med må kunne svømme. Vi har redningsvester til utlån, spør badstumester hvis du trenger det. All bading og badstue er på eget ansvar. Barn under 14 år betaler kr. 75.

Kan man drikke alkohol i badstua?
Det er ikke tillatt med alkohol på fellesbadstu (bortsett fra på Kroloftet, der kan du kjøpe alkohol i baren Kruttverket, som ligger vis-a-vis badstua ).
Det er tillatt i moderate mengder når du har privat booking.
NB: All bading og bruk av badstue er på eget ansvar.

Må jeg poste et bilde på Instagram og bruke #oslobadstuforening @oslobadstuforening ?
Nei det er frivillig. Men vi og dine venner blir veldig glade. I tillegg kan vi love deg mange likes 😉

Du kan kjøpe medlemskap for 2023 her.  Det koster kr 300. Det lønner seg å være medlem!