DROPIN

SØK LEDIG DROPIN TID

Planyo online booking system

Nyttig info før ditt besøk:

Smittervern oppdatert 8.12.21: Vi holder åpent, med smitteverntiltak. På dropin er det færre personer i badstuene samtidig, og øktene avsluttes 10-15 minutter før, slik at du møter færrest mulig i garderoben. Les mer om våre smitteverntiltak her.

DROPIN blir bare mer og mer populært. Det forstår vi godt! Du møter hyggelige folk og det er GOD stemning.

Pris? Dropin koster kr 100 for medlemmer og kr 150 for ikke-medlemmer. Medlemskap koster kr 200 i året. Barn under 14 år betaler halv pris kr 75,- Inngangen din er gyldig i 1,5 time (Tjuvholmen 1 time).

Nyhet:

Dropin på Tjuvholmen, ved Astrup Fearnely Museet.

Kommer du ofte på dropin? Da bør du kjøpe månedskort til kr 400 (utsolgt) eller årskort til 2500 (Utsolgt).  Månedskort kan kjøpes her. Her kan du også sette deg på venteliste.

Reservere plass? Vi anbefaler at du kjøper plass på dropin på forhånd, da er du sikret plass. Du reserverer plass her på hjemmesiden. Det er også mulig å  kjøpe billett på stedet, men dropin er ofte fullbooket. Har du måneds– eller årskort må du også reservere plass.

Vi har dropin HVER dag kl. 07-19 (noen dager til kl. 22), så hvis et tidspunkt ikke vises i kalenderen er det  fullbooket. Antall plasser i parentes i kalenderen viser hvor mange plasser som er ledige.

Åpningstid dropin?

Sukkerbiten: kl. 07.00 – 19.00 alle dager.

Bademaschinen: kl. 07.00-19.00, noen dager har vi åpent til 22.00.

Kroloftet: Torsdag og fredag (afterwork) 16.00-19.00. Lørdag 13.00-14.30. Søndag 13.00-17.30.

Tjuvholmen: Hver dag kl. 07.00-11.00 og 16.00. Noen dager setter vi opp ekstra tider.

Hvor ligger badstuene?
Se kart nederst på siden. Badstulandsbyen; Måken, Skarven, Anda, Havørnen og Snipa, ligger på Sukkerbiten. Bademaschinen ligger på Langkaia. Begge lokasjoner ca. 10 minutter fra Oslo S,  rett ved Operaen. Svarttrosten ligger ligger på Kroloftet i Svartdalen.  Vår lokasjon på Tjuvholmen er rett ved Astrup Fearnley Museet (foran ved parken).

Hva må man ha med?  To håndklær og badetøy. To håndklær = ett til å sitte på i badstua, og ett til bading. Gjerne drikkeflaske. Vi har vann.

Er det tilgang på dusj?
Vi har ferskvannsdusj med kaldt vann.

Er det garderobe?
Ja, vi har enkle garderobe, for skifting og oppbevaring av klær, vesker o.l

Kan jeg endre tid? Får jeg pengene tilbake hvis jeg ikke kan komme? Du kan dessverre ikke endre din reservasjon når du har kjøpt dropin-billett. Billetten er heller ikke refunderbar.

Har du måneds- eller årskort kan du selv kansellere tid / endre tid. Du finner informasjon om hvordan dette gjøres e-posten som bekrefter reservasjonen.

Blir dropin noen ganger avlyst? Helligdager?
Det er svært sjelden vi avlyser dropin. Vi holder åpnet på helligdager o.l.

Saunarituale? (Aufguss)

Det har vi! Hver onsdag og fredag kl. 18 på Bademaschinen. Hvordan bli med? Bestill plass på dropin de dagene kl. 17.30-19.00. Har du ikke testet dette før bør du glede deg!

Aldersgrense?
Vi har ingen aldersgrense, men barn må være i følge med en voksenperson. Barn som er med må kunne svømme. Vi har redningsvester til utlån (spør badstumester hvis du trenger det). All bading og badstue er på egent ansvar. Barn under 14 år betaler halv pris på dropin, kr. 75.

Kan man drikke alkohol i badstua?
Det er ikke tillatt med alkohol på dropin (bortsett fra på Krolftet 16-19 på fredager- da har vi afterwork i samarbeid med baren Kruttverket).  Det er tillatt i moderate mengder når du har privat booking.  NB: All bading og bruk av badstue er på egent ansvar.

Må jeg poste et bilde på Instagram og bruke #oslobadstuforening @oslobadstuforening ?
Nei det er frivillig. Men vi og dine venner blir veldig glade. I tillegg kan vi love deg mange likes ;)

Du kan kjøpe medlemskap for 2022 her. Dette medlemskapet er også gyldig ut 2021.

Velkommen!