DROPIN

SØK LEDIG DROPIN TID

Planyo online booking system

Nyttig info før ditt besøk:

Smittervern oppdatert 14.12.21: Vi holder åpent, med smitteverntiltak. På dropin er det færre personer i badstuene (vi har ca halv kapasitet), og øktene avsluttes 15 minutter før, for lufting og vask. På dropin deler du badstue med maks sju (7) personer. Vi anbefaler minst mulig bruk av garderobe, kom gjerne ferdig skiftet (badetøy under). Du MÅ reservere plass på forhånd.

Les mer om våre smitteverntiltak her.

DROPIN blir bare mer og mer populært. Det forstår vi godt! Du møter hyggelige folk og det er GOD stemning. På dropin deler du badstue med andre.

Pris? Dropin koster kr 100 for medlemmer og kr 150 for ikke-medlemmer. Medlemskap koster kr 200 i året. Barn under 14 år betaler halv pris kr 75,- Inngangen din er gyldig i 1,5 time (Tjuvholmen 1 time).

Kommer du ofte på dropin? Da bør du kjøpe månedskort til kr 400 (utsolgt) eller årskort til 2500 (Utsolgt).  Månedskort kan kjøpes her. Du kan du også sette deg på venteliste.

Reservere plass? Du må kjøpe plass på dropin på forhånd (smitteverntiltak). Du reserverer plass her på hjemmesiden. Har du måneds- eller årskort må du også reservere plass.

Vi har dropin HVER dag kl. 07-19 (noen dager til kl. 22), så hvis et tidspunkt ikke vises i kalenderen er det  fullbooket. Antall plasser i parentes i kalenderen viser hvor mange plasser som er ledige.

Nyhet: Vi  slipper flere dropin-billetter 24 timer før. Så fant du ikke tidspunket du ønsket deg, er det lurt å sjekke igjen. Billetter til «Dropin på land Sukkerbiten» slippes alltid 24 timer før.

Åpningstid dropin?

Sukkerbiten: kl. 07.00 – 19.00 alle dager.

Nyhet: Sukkerbiten på land (badstuene Alken og Ærfuglen). Fra kl.  14.30-20.30. Åpnes for dropin 24 timer før.

Bademaschinen: kl. 07.00-19.00, noen dager har vi åpent til 22.00.

Kroloftet: Torsdag og fredag (afterwork) 16.00-19.00. Lørdag 13.00-14.30. Søndag 13.00-17.30. Noen dager setter vi opp ekstra dropin på Kroloftet-kalenderen er alltid oppdatert.

Hvor ligger badstuene?
Se kart nederst på siden. Badstulandsbyen; Måken, Skarven, Anda, Bispen og Havørnen ligger på  Sukkerbiten. Alken og Ærfuglen ligger på land på Sukkerbiten (Dropin «På Land Sukkerbiten.») Bademaschinen (1 og 2) og Snipa ligger på Langkaia. Begge lokasjoner ca. 10 minutter fra Oslo S,  rett ved Operaen. Svarttrosten ligger ligger på Kroloftet i Svartdalen.

Hva må man ha med?  To håndklær og badetøy. To håndklær = ett til å sitte på i badstua, og ett til bading. Gjerne drikkeflaske. Vi har vann.

Deltar du på «Dropin på land Sukkerbiten» er det lurt å ta med sandaler, det er ca 100 meter å gå til brygga. Det er dusj og kaldkulp ved badstuene (så du kan fint avkjøle deg uten å gå til brygga).

Er det tilgang på dusj?
Vi har ferskvannsdusj med kaldt vann.

Er det garderobe?
Ja, vi har enkle garderobe, for skifting og oppbevaring av klær, vesker o.l

Kan jeg endre tid? Får jeg pengene tilbake hvis jeg ikke kan komme? Du kan dessverre ikke endre din reservasjon når du har kjøpt dropin-billett. Billetten er heller ikke refunderbar.

Har du måneds- eller årskort kan du selv kansellere tid / endre tid. Du finner informasjon om hvordan dette gjøres e-posten som bekrefter reservasjonen.

Blir dropin noen ganger avlyst? Helligdager?
Det er svært sjelden vi avlyser dropin. Vi holder åpnet på helligdager o.l.

Saunarituale? (Aufguss)

Det har vi! Hver onsdag og fredag kl. 18 på Bademaschinen. Hvordan bli med? Bestill plass på dropin de dagene kl. 17.30-19.00. Har du ikke testet dette før bør du glede deg!

Aldersgrense?
Vi har ingen aldersgrense, men barn må være i følge med en voksenperson. Barn som er med må kunne svømme. Vi har redningsvester til utlån (spør badstumester hvis du trenger det). All bading og badstue er på egent ansvar. Barn under 14 år betaler halv pris på dropin, kr. 75.

Kan man drikke alkohol i badstua?
Det er ikke tillatt med alkohol på dropin (bortsett fra på Kroloftet, der kan du kjøpe alkohol i baren Kruttverket, som ligger vis-a-vis badstua ). Det er tillatt i moderate mengder når du har privat booking.  NB: All bading og bruk av badstue er på egent ansvar.

Må jeg poste et bilde på Instagram og bruke #oslobadstuforening @oslobadstuforening ?
Nei det er frivillig. Men vi og dine venner blir veldig glade. I tillegg kan vi love deg mange likes ;)

Du kan kjøpe medlemskap for 2022 her.

Velkommen!