Er du vår nye badstumester?

Stillingsbeskrivelse

Er du vår nye Badstumester? Oslo Badstuforening søker 2-4 badstumestere i 50 – 100 % faste stillinger.  Oslo Badstuforening er en frivillig forening som har 4, snart 6, badstuflåter i Bjørvika, Oslo. Vi har i dag 1600 medlemmer, og hadde i 2020 over 25 000 gjester.  Vi har et godt arbeidsmiljø, og er en forening i vekst hvor det skjer mye. Du vil bli gitt ansvar fra dag én. Vi er i dag 14 badstumestere.

Vi leter etter en som kan jobbe både tidlig og sent, og trives ute i allslags vær. Morgenvakten begynner kl. 06 og kveldsvakta kan vare til kl. 24. Du må ofte jobbe alene, så det er viktig at du er selvstendig. Det er en fordel at du har erfaring fra serviceyrker, men ingen krav.  Arbeidsoppgaver:

Kvalifikasjoner:

Betingelser: Startlønn på 230 kr i timen i prøvetiden på 3 mnd. Deretter 250 kr timen. Overtid og tillegg etter avtale.  Søknadsfrist: Snarest, og senest innen fredag 4 juni. Tiltredelse: I løpet av juni og juli  Søknad og CV sendes til: post(at)oslobadstuforening.no  Ta kontakt med daglig leder Ragna Marie Fjeld for spørsmål om stillingen: Tlf: 95703734