NYTTIG
INFO

Smittevern oppdatert 8.12.21: Vi holder åpent, men har innført noen flere smitteverntiltak. Les mer om våre smitteverntiltak her.

Priser
Dropin koster 100 kr for medlemmer og 150 kr for ikke-medlemmer.  Medlemskap koster kr 200,- i året. Du kjøper det her Og du kan allerede nå kjøpe medlemskap for 2022, som er gyldig resten av 2021.

Privat booking
Som medlem får du automatisk 300 kr i rabatt på privat booking av badstue. Det trekkes fra etter at du har lagt inn eposten din. På privat booking disponerer du og dine venner/familie badstua i 2 timer inkludert skiftetid. Det vil være en badstumester på brygga. Du betaler når du bestiller, med kort eller vipps.

Avbestilling
Dropin:
Dropin-billetter kan ikke endres, og refunderes ikke. Det er likevel fint om du kansellerer hvis du ikke får benyttet tiden. Dette gjør du via e-posten som bekrefter tiden din.
Privat-booking: Du kan selv endre tiden din opptil 72 timer før din reservasjon. Det gjør du via eposten som bekrefter bestillingen. Ønsker du å avbestille badstuen helt får du 50% av summen refundert. Dette må senest gjøres 72 timer før tiden din.

Hvor ligger badstuene?
Badstuene ligger på Sukkerbiten og på Langkaia og i på Kroloftet i Svartdalen. Skarven ligger på Tjuvholmen ved Astrup Fearnley Museet. Se kart nederst på siden.

Hva må man ha med?
To håndklær; ett til  bading, og ett til å sitte på i badstua. Badetøy og gjerne drikkeflaske (vi har vann).

Er det tilgang på dusj?
Vi har en enkel dusj med kaldt vann (går fint etter varm sauna).

Er det garderobe?
Ja, vi har en lite garderobe, for skifting og oppbevaring av klær, vesker o.l. (NB svært enkle fasiliteter).

Hvordan booker jeg?
Du booker her på nettsiden, både dropin og privat badstue. Alle tidspunkt er oppdatert live. Hvis tidene ikke vises i kalender (dropin) er det fullbooket. Vi har dropin hver dag 07-19 (og noen dager til kl. 22)

Må jeg booke til Dropin?
Ja, du må reservere plass her på hjemmesiden. Velg lokasjon og reserver tid.

Hvordan betaler jeg?
Når du legger inn en bestilling så betaler du direkte med kort eller vipps.

Aldersgrense?
Vi har ingen aldersgrense, men barn må være i følge med en voksenperson. Barn som er med må kunne svømme. All bading og badstue er på egent ansvar. Barn betaler halv pris på  dropin.

Blir dropin noen ganger avlyst? Helligdager?
Det er svært sjelden vi avlyser dropin. Vi holder åpnet på helligdager o.l.

Kan jeg drikke alkohol i badstua?
Det er tillatt i moderate mengder inne i selve badstua når du har privat booking. Moderate mengder = maks to enheter per person. Det er ikke tillatt å nyte alkohol på området utenfor badstuene. Badstumester kan bortvise synlig berusede personer. NB: All bading og bruk av badstue er på egent ansvar.

Medlemskap
Bli medlem og få rabatt på dropin, årskort, månedskort, booking av privat badstue og gavekort. Medlemsskap koster kr 200,- /år. Kjøpes på nettsiden.

Jeg bader ofte, har dere noen rabattordning?
JA! Månedskort.  Kom så ofte du vil på dropin  i én måneder Kjøpes på nettsiden. Vi har også Årskort, det gjelder i ett år fra kjøp (Utsolgt).  Månedskort koster kr 400 og årskort kr 2500.
Vi digger våre faste gjester🔥

Må jeg poste et bilde på Instagram og bruke #oslobadstuforening?
Nei det er frivillig. Men vi og dine venner blir veldig glade. I tillegg kan vi love deg mange likes 😉

Samværsregler

• Følg instruksjonene fra badstumester på stedet.
  • Sitt på håndkle på benk.
  • Bad ikke alene. Ta alltid med deg en person ut.
  • Kun ferskvann på ovnen. Si fra til badstumester dersom det er behov for mer ferskvann.
  • Vis respekt for andre gjester.
  • Badstumester kan nekte adgang til personer synlig beruset.
  • Føler du deg ukomfortabel eller svimmel, forlat badstuen straks.
  • Forøvrig: Nyt utsikten og kos deg!

Om noen ikke følger samværsreglene, blir de umiddelbart kastet ut.