Vilkår og betingelser

1. FIRMA

www.oslobadstuforening.no er levert av Oslo Badstuforening. Oslo Badstuforening er en medlemsforening registrert i Brønnøysundregisteret med organisasjonsnummer 918303391.
Informasjon og bilder på nettstedet er eid av selskapet og kan ikke kopieres uten tillatelse.

2. PRISER

Oslo Badstuforening har momsfritak. Prisene som vises er totalpriser, det medfører ikke skatter og avgifter.

3. BETALING

Betaling skjer ved valgt betalingsform i kassen. Betalingsløsningen er levert av Stripe og Vipps.

3.1 BETALING MED KORT
Visa, MasterCard og Maestro er aksepterte betalingsformer. Kredittkort belastes i det kjøpet gjennomføres.

3.2 VIPPS
Betaling med VIPPS gjøres med mobilnummer og verifisering av mobilbank ID.

3.3. FAKTURA & DELBETALING
Delbetaling er ikke mulig. Ved ønske om faktura, kontakt oss på post@oslobadstuforening.no

4. PERSONVERN, SIKKERHET OG PERSONOPPLYSNINGER

Som medlem i Oslo Badstuforening og/eller bruker av dette nettstedet, gir du foreningen tilgang på informasjon om deg selv.

Oslo Badstuforening er ansvarlig for håndteringen av personopplysninger som samles inn når du melder deg inn i Oslo Badstuforening og når du bruker våre tjenester. Vi følger det til enhver tid gjeldende personvernsregelverk i vår behandling av dine personopplysninger.

Når du handler på www.oslobadstuforening.no eller melder deg inn i foreningen, ber vi om følgende opplysninger: navn, e-postadresse, telefonnummer, postnummer. Personopplysningene brukes til å kommunisere med deg om forhold relatert til foreningen, og til statistikk.

Oslo Badstuforening deler ikke dine personopplysninger med tredjepart.

5. KONTAKT & SUPPORT

Kontakt oss på: post@oslobadstuforening.no

Postadresse: Schweigaards gate 34C, 4 etg, 0194 Oslo.

Badstuene er plassert på Sukkerbiten, på Langkaia og på Kroloftet i Svartdalen.

Personvern

Denne personvernerklæringen forteller hvordan personopplysninger samles inn og brukes via nettstedet www.oslobadstuforening.no

oslobadstuforening.no er et nettsted som er laget av, eies og driftes av Oslo Badstuforening (org.nummer 918 303 391). Ragna Marie Fjeld i Oslo Badstuforening er ansvarlig for virksomhetens behandling av personopplysninger innhentet fra nettstedet. Det er viktig for oss at du som kunde kan være sikker på at oppbevaring av dine data foregår på en sikker og profesjonell måte.

Oslo Badstuforening er ansvarlig for all personlig informasjon som deles med oss i forbindelse med kjøp. Informasjonen er nødvendig for at vi skal kunne sende produkter til rett person og adresse, samt ta kontakt dersom det er nødvendig i forbindelse med levering. Informasjonen deles ikke under noen omstendigheter med tredjeparter, og du har rett til å få innsyn i hvilken informasjon som lagres om deg. Du kan til enhver tid be Oslo Badstuforening slette eller korrigere denne informasjonen.

Nettstatistikk

oslobadstuforening.no benytter analyseverktøy for å kunne utarbeide statistikk om bruken av nettstedet. Vi gjør dette for å kunne forbedre brukeropplevelsen og videreutvikle nettstedet. Personlige opplysninger anonymiseres og brukes ikke til annet enn analyseformål.

Google Analytics

Google Analytics er et dataanalyseringsverktøy fra Google. Det samler informasjon om hvilke sider du besøker på vår nettside, hvor mange ganger du besøker siden vår og hvilke linker du bruker for å lande på siden vår. Trafikkdataene prosesseres av Google og genererer besøksstatistikk og rapporter som hjelper oss å se hvordan våre kunder bruker nettsiden vår.

Mailchimp
Mailchimp er en tjeneste vi bruker for utsendelse av nyhetsbrev. Hver gang nyhetsbrevet sendes ut gis mottakaren mulighet til å melde seg av nyhetsbrevet.

Sletting av personopplysninger

Opplysninger som du gir oss, vil bli tatt vare på inntil «formålet med behandlingen er oppfylt». Dette betyr at når du bestiller et produkt hos oss, tar vi vare på alle opplysningene dine frem til varen er levert og faktura er betalt. Opplysninger vi etter bokføringsloven er forpliktet til å bevare, vil lagres i fem år i henhold til lovens krav.

Som registrert har du rett til å kreve sletting eller endring av personopplysninger som du selv har registrert på våre nettsider. Du kan også når som helst trekke tilbake samtykker du har gitt til e-postmarkedsføring. Dette gjør du ved å følge lenke i et nyhetsbrev du har mottatt eller sende en e-post til post@oslobadstuforening.

Vi bruker følgende systemer der vi lagrer informasjon om våre kunder og gjester:

Google Forms
Dette er en tjeneste fra Google som vi bruker for påmeldinger til ulike aktiviteter.

Periode er et selskap som håndterer våre bookinger og betalinger.

Rettigheter for den registrerte

Vi behandler dine personopplysninger i henhold til personopplysningsloven og gjeldende forskrifter. Vi gjør oppmerksom på at du kan kreve innsyn i og flytting av egne personopplysninger, samt kreve retting eller sletting av opplysninger vi ikke er forpliktet til å ta vare på i henhold til annet regelverk. Dersom du har spørsmål til eller er misfornøyd med hvordan vi behandler dine personopplysninger, ber vi om at du tar kontakt med oss. Du har imidlertid også rett til å klage til Datatilsynet.

Sikkerhetstiltak
Dine personopplysninger behandles bare av autorisert personell som har tilgang til informasjonen i kraft av sin yrkesmessige stilling, og som er underlagt en forpliktelse til utelukkende å hente/bruke dataene for det spesifiserte og legitime formålet de ble samlet inn for.

Kontaktinformasjon

Henvendelser angående personvern kan du sende skriftlig til post@oslobadstuforening