Bidra til livet rundt badstuene!

Oslo Badstuforening er en frivillig medlemsforening hvor vi ønsker at medlemmene skal få mulighet til å bidra til fellesskapet. Vi har ulike frivillige aktiviteter hvor man kan bruke evner man har eller lære noe nytt!

I dag har vi kor, dyrkegruppe, byrydding, teltgjeng og dugnadsaktiviteter. Alle ideér til aktiviteter er veldig velkomne.

Nye frivillige aktiviteter legges ut i kalenderen og sendes til e-post til registrerte.

Ta kontakt med liv@oslobadstuforening om du ønsker å bidra, eller meld din interesse via skjema nedenfor:

Fyll ut og send inn

* påkrevd
Jeg vil bidra med
Når jeg helst vil bidra

Du kan melde deg av nyhetsbrevet for frivillige når du måtte ønske. For mer informasjon om hvordan OBF håndterer personvern, se vilkår og betingelser.

Vi bruker Mailchimp som markedsføringsplatform. Ved å sende inn, godkjenner du å overføre informasjonen til Mailchimp for behandling. Les om Mailchimps personvernpolicy.