Mobil badstue på Mariholtet

Østmarka, Mariholtet.

Dusj og drikkevann. Toalett.

10 personer.

Medlem kr 2000. Ikke-medlem kr 2300*

Velkommen til den idylliske badstua i Østmarka hvor granbar og ren skogsluft kiler i nesa!

Badstua står plassert i bakgården til hytta Mariholtet og er tilgjengelig til fots og med sykkel, sjekk ut.no for ruteforslag. Dersom du ikke kan bevege deg til fots, ta kontakt med Mariholtet for å avtale en løsning!

Skjønne naturomgivelser får du rett inn vinduene til badstua og om du går en kort sti ned til vannet Nordre Elvåga finnes muligheter for et deilig friskt bad. Inne i badstua er benkene plassert i en “hestesko-formasjon”, slik at dere sitter vendt mot hverandre. Det skaper en god atmosfære for hyggelige sammenkomster.

Husk badetøy, to håndklær, drikkeflaske og gjerne badesko.
Rett utenfor badstua finner du toaletter og dusj.
Du leier badstua privat i 2 timer, inkludert skiftetid. Det koster 2000,- hvis du er medlem i foreningen og 2300,- hvis du ikke er medlem. Et medlemskap kan enkelt kjøpes her på hjemmesiden (må gjøres før bestilling hvis du ønsker rabatten).

Mariholtet serverer mat, så ta gjerne kontakt med dem direkte for å høre om sortimentet eller gjøre en forhåndsbestilling.
Nettside: mariholtet.no

Velkommen til en helt unik markaopplevelse med badstu!