SMITTE
VERN

Kjære gjest,

Det er vår første prioritet og gjøre ditt opphold og vårt arbeidssted så sikkert som mulig.

• Har du symptomer på Covid-19, eller er i karantene, må du selvfølgelig holde deg hjemme.
  • Alle våre badstuer er varme når du kommer, og de holder minst 70 grader (oftest mellom 90-100 grader).
  • Alle som skal inn og ut av området må innom vår antibac-stasjon.
  • Det er antibac tilgjengelig ved hver badstue. Vi ber om at du bruker dette ofte.
  • Alle badstuer vaskes og desinfiseres mellom hver booking, og kontaktflater som dørhåndtak, badestiger etc. klores flere ganger hver time. Vi ber om forståelse for at tiden din i badstua ved privat booking er noe kortet ned (20-30 minutter).
  • På dropin, og hvis du på privat booking tar badstue med personer utenfor din kohort (nære venner eller familie), er det halv kapasitet i badstuene. Dette for at du skal sitte med 1 meters avstand til andre personer. Les mer om kapasitet på de ulike badstuene. Områder der du IKKE skal sitte er markert med X.
  • På dropin må du hold deg til en badstue, og sitte på fast plass.
  • Vi ber om at du tar med to håndklær, ett til å sitte på inne i badstua, og ett til bading. Du vil få en påminnelse om dette dagen før din booking.
  • Badstumester bruker munnbind når hun/han er i badstua og det er gjester der.

Vi er medlem av bransjeorganisasjonen Bad, Park og Idrett. De har bistått oss med veiledning knyttet til smitteverntiltak.

Vi har utarbeidet risikoanalyse og smitteverntiltak i samarbeid med badstuene Salt og Kok, basert på anbefalingene til FHI og Helsedirektoratet.

Ikke nøl med å kontakte oss hvis du har spørsmål knyttet til smittevern.