Bademaschinen 1

Langkaia

Dusj, garderobe, drikkevann, stupetårn og torg

16 personer.

Medlemspris: kr 2700. Ikke-medlem: kr 3000*

Dette anlegget er rålekkert!

Beliggende på Langkaia i Bjørvika, vis-àv-vis operaen. Bademaschinen består av to store badstuer, samt tilhørende garderober til hver badstue, hoppe- og stupetårn, og ett torg.

Ved privat booking leier du én av de to badstuene. De to ulike badstuene heter: Bademaschinen 1 og 2.

Bademaschinen 1 har utsikt til operaen og Deichmanske bibliotek (Bademaschinen 2 har utsikt til Hovedøya).

Dere disponerer badstua i to timer, og det er en badstumester i nærheten som kan bistå ved behov. Det er dusj på brygga. Husk to håndklær og badetøy, og gjerne drikkeflaske (vi har vann). To håndklær = ett til å sitte på og ett til bading.

2 timer = inkludert skiftetid. 15 minutter før din booking er over må dere begynne å skifte.

Velkommen til en unik opplevelse i Oslos råeste badstue!