Jurten

Kroloftet

Dusj og drikkevann. Toalett.

14 personer

Medlem kr 2200. Ikke-medlem kr 2500*

Velkommen til badstua med best löyly (damp)!

Velkommen til en av de mest unike badstuene i byen! I vår badstujurt sitter du i et amfi rundt de to ovnene. Badstua har en lun og god atmosfære og den er spesielt kjent for å ha ekstra god löyly (damp).

Du har tilgang på kald ferskvannsdusj rett utenfor, og det er lett å veksle mellom det kalde og varme. Du har tilgang på toalettene til Kruttverket, samt at det er mulig å bestille fra baren til badstua. Det er skifterom i tilknytning til badstua.

Denne badstua er perfekt for grupper og arrangementer. Ta kontakt på epost hvis du ønsker å leie eventlokale på Kruttverket i tillegg, eller ønsker at vi tilrettelegger for badsturitiualer med bjørkeris mm.

Du leier badstua privat for 2 timer, inkludert skiftetid. Det koster kr 2200 hvis du er medlem i foreningen og kr 2500 hvis du ikke er medlem. Et medlemskap kan enkelt kjøpes her på hjemmesiden (må gjøres før bestilling hvis du ønsker rabatten).

NB: Jurten ligger på området til baren Kruttverket, som har sjenkebevilgning. Det er derfor IKKE lov med medbrakt drikke. Kruttverket (Oslos koseligste bar?) er åpen, og det er mulig å ta med drikke fra den i badstua.

Badstua ligger i Oslos urskog i Svartdalen ved Etterstad/Vålerenga i bydel Gamle Oslo.

Velkommen til en unik opplevelse, i Oslos urbane urskog!