Mobil badstue ved Isdammen

Dusj, drikkevann, toalett.

10 personer.

Medlem kr 2000. Ikke-medlem kr 2300*

Velkommen til den mobile badstua ved Isdammen

Velkommen til den grønne mobile badstua, nå plassert ved Isdammen.

Badstua står ved inngangsporten til Lillomarka, rett ved vannet. Her er det enkelt å ta seg et forfriskende bad i vakker skogsnatur!

Inne i badstua er benkene plassert i en «hesteskoformasjon», slik at dere sitter vendt mot hverandre. Det skaper en god atmosfære for hyggelige sammenkomster.

Husk badetøy, to håndklær, drikkeflaske og gjerne badesko. I nærheten av badstua finner dere drikkevann, enkel dusj og toaletter.

Badstua ved Isdammen er tilgjengelig til fots og med sykkel, buss og bil. Nærmeste parkeringplass er Årvoll utfartsparkering.

Du leier badstua privat i 2 timer, inkludert skiftetid. Det koster 2000,- hvis du er medlem i foreningen og 2300,- hvis du ikke er medlem. Et medlemskap kan enkelt kjøpes her på hjemmesiden (må gjøres før bestilling hvis du ønsker rabatten).

Velkommen til en unik markaopplevelse med badstu!