Svarttrosten

Kroloftet, Svartdalen

Dusj og drikkevann. Kaldkulp til bading. Toalett 10 m.

14 personer.

Medlem kr 2200. Ikke-medlem kr 2500*

Velkommen til en skjult perle i Oslos urskog!

Denne lekre badstua ligger på Kroloftet, i Svartdalen langs Alnaelva.

Den har garderobe, dusj og kaldvannskulp. Badstua har et stort vindu, hvor du kan skue utover elva og urskogen i Svartdalen. Meditativt!

Rett i nærheten (10m) har du baren og kafeen Kruttverket.

Svarttrosten er arkitekttegnet, og du sitter i 3 nivåer. Stamgjester av Oslo Badstuforening sier dette er en våre beste badstuer.

Det er plass til opptil 14 personer i Svarttrosten på privat booking.

Selv om badstua ligger sentralt i Oslo, vil du føle deg som i skogen. Dette er dine transportalternativer til Svarttrosten: T-banen til Brynseng, buss 37 til Etterstad Vest eller 34 bussen til Kværnerbyen. Alle transportmåter krever 10 minutter gange.

Du leier badstua privat for to timer, inkludert skiftetid (15 minutter før din booking er over vil dere bli bedt om å skifte).

NB: Svarttrosten ligger på området til baren Kruttverket, som har sjenkebevilgning. Det er derfor IKKE lov med medbrakt drikke. Kruttverket (Oslos koseligste bar?) er åpen, og det er mulig å ta med drikke fra den i badstua.

Velkommen!