Trosten

Sukkerbiten

Garderobe

Universell utforming, plass til to rullestoler

22 personer

Medlem kr 4200. Ikke-medlem kr 4500

*for 2 timer ved bestilling av privat badstue

Finn ledig tid og bestill:

Sukkerbitens stolthet!

Denne store badstua er i en klasse for seg. Trosten kombinerer stilig arkitektur med universell utforming, slik at enda flere kan benytte Oslo Badstuforenings tilbud.

Trosten fikk tilnavnet «Munchs baby» under byggeprosessen i 2023/2024. Den er tegnet av arkitektkontoret Estudio Herreros, som også tegnet Munchmuseet, og er kledd i grønn, resirkulert aluminium. Det store amfiet er åpent for alle som kommer til brygga.

Inne i badstua kan den nederste benken skyves inn for å gi plass til to rullestoler. Det er også lagt til rette for at man kan løfte seg fra rullestol og over på benken. Elektriske vifter gir god varme nederst. Varmekabler på uteområdene, rekkverk og automatisk døråpner gjør badstua ekstra brukervennlig.

Det utvendige amfiet er tilrettelagt for rullestol på første rad. Det har rekkverk å støtte seg på, men ikke heis til toppen. Amfiet er åpent for alle som kommer til brygga.

Badstumester tar imot og informerer når dere kommer. Badstua leies i to timer inkludert skiftetid. 15-20 minutter før din booking er over, vil dere bli bedt om å skifte.

VELKOMMEN!