Ledig stilling. Vi søker Oslos varmeste snekker

ViL du jobbe i Oslos varmeste OG beste forening?

Vi opplever stor pågang og nå styrker vi laget med en allsidig tømrer.

Du vil jobbe tett med vår driftssjef, og vil være ansvarlig for å holde våre 14 badstuer (snart flere) i god stand. Du vil ha en utførende rolle, men det vil også være noe administrativ jobb, med vedlikeholdsplaner, kontakt med entreprenører og likende.

Stillingen er i utgangspunktet tenkt fulltid 100 % , men alt fra 60% kan vurderes for den rette kandidaten.

Vi kan love deg en allsidig arbeidsdag, med mange gode kollegaer. Du vil bli gitt ansvar og spennende oppgaver fra dag én. Har du maritim kompetanse; kunnskap om båt, brygger o.l, er det en fordel, men ikke et krav.

Arbeidsoppgaver:

Du vil ha en fleksible arbeidshverdag, med normal arbeidstid mellom kl. 9-16. Du vil inngå i foreningens vaktordning på vedlikehold, og noe overtid og arbeid utover normal arbeidstid må påregnes. Du vil bli kompensert for dette.

Egenskaper:

Annet: Førerkort klasse B.

I Oslos beste forening får du:

CV og søknad sendes til:

post@oslobadstuforening.no og aslakpaus@gmail.com

Vi intervjuer fortløpende. Søknadsfrist 30.11.22

Her er noen av kollegaene du vil få i Oslo Badstuforening. En knallbra gjeng!