Søk ledig tid:

Planyo online booking system

Alken

Se alle 4 bilder

Velkommen til en av våre nyeste badstuer på Sukkerbiten!

Denne badstua er elektrisk, og du kan selv justere temperaturen, så den passer bra både for deg som liker 70- og 100 grader.

Benkene er plassert slik at dere sitter ovenfor hverandre, og det er en intim atmosfære, med små vinduer hvor du ser utover fjorden.

Du har tilgang på kald ferskvannsdusj på brygga, og toaletter på land.

Du leier badstua privat for 2 timer, inkludert skiftetid. Det koster kr 1700 hvis du er medlem i foreningen og kr 2000 hvis du ikke er medlem. Et medlemskap kan enkelt kjøpes her på hjemmesiden (må gjøres før bestilling hvis du ønsker rabatten).

Ærfuglen og Alken ligger på land på Sukkerbiten, det er ca 100 meter å gå til badebrygga , så ta med sandaler/ sko og gjerne badekåpe eller liknende.

Den har plass til 8 personer og eget skifterom.
*Smittevern oppdatert 8.12.21: Hvis du er i samme kohort med de du tar badstue med, er 8 personer ok, hvis ikke er det kun plass til 5 personer (da kan dere holde én meters avstand). Vi anbefaler minimalt bruk av garderobe, kom gjerne ferdig skiftet (badetøy under). Badstuene luftes og desinfiseres mellom hver booking.

Velkommen til en unik opplevelse, midt i byen!

Sted : Sukkerbiten

Reservation